5 Sebab Kenapa Ibu-Ibu Wajib Standby Krim Super Ajaib Ni di Rumah

Krim ajaib penamat kisah duka ekzema berair

Salam jumaah barakah semua..ajaib ajaib ajaibnya krim ni..itulah perkataan ke dua yang terkeluar dari mulut mama selepas mengucapkan syukur kepadaNya..penderitaan si kecil ni akhirnya berkesudahan setelah ibunya mengambil langkah paling bijak mencuba krim ajaib ini yang pastinya mengembalikan senyuman manis dibibir si manja.

Masalah ekzema selalunya dihidapi oleh kanak-kanak namun jangan tak tahu ianya juga boleh terjadi kepada orang dewasa. Mempunyai masalah ekzema pasti membuatkan diri berasa sangat tidak selesa apatah lagi jika penghidapnya adalah si kecil yang masih belum boleh bercakap untuk mengadu apa-apa. Yang pastinya, si ibu pasti akan turut sama menangis apabila si kecil menangis tidak henti dek kerana tidak mampu menahan diri dari menggaru dan selalunya pasti berakhir dengan luka yang bukan saja sakit malah meninggalkan parut yang hodoh.

Penyakit eczema (dermatitis)

krim ajaib

Eczema (Dermatitis ) adalah sejenis penyakit kulit akibat tindakan hipersensitif yang menyebabkan radang, gatal-gatal, kulit bersisik dan bersisik. Dermatitis atopik adalah jenis ekzema yang paling biasa dan ia selalunya muncul pada zaman awal kanak-kanak sebelum berusia 5 tahun. Bagi penghidap ekzema, kelembapan boleh hilang dengan mudah dari kulit yang akhirnya menyebabkan kulit mengering dan mengelupas. Antara simptom-simptom yang akan berlaku adalah terjadinya  tompok kelabu keperangan, kegatalan, benjolan kecil dan vesikel yang mengeluarkan cecair dan membentuk kerak, kulit yang menebal serta bersisik.

Penjagaan kulit dan pengurusan keradangan yang baik adalah sangat-sangat penting bagi penghidap ekzema ni. Biasanya ianya hanya dapat mengurangkan simptom dan mengawal masalah kulit yang timbul.

Mama ingat lagi kejadian didepan mata, anak saudara mama pun bermasalah ekzema ni.  Terjaga pukul 3 pagi menangis-menangis. Pada fikiran mama kenapalah si naufal ni, lapar ke?rupa-rupanya menangis sebab tak selesa. Tangannya mula menggosok-gosok mata, menggaru hidung, tangan dan kaki dek kerana masalah ekzema yang dialami.  Mempunyai anak kecil yang mempunyai masalah ekzema pasti akan diingati oleh si ibu sehingga ke akhir hayat.

Dermatitis atopik adalah jenis ekzema yang paling biasa terjadi dan selalunya muncul pada zaman awal kanak-kanak sebelum berusia 5 tahun dan akan menunjukkan perubahan positif yang ketara apabila kanak-kanak mencecah umur 5 tahun ke atas. Kebanyakkannya akan sembuh apabila sampai ke peringkat remaja tapi masih ada 5% daripada mereka akan mengalami masalah ekzema sehingga dewasa. Jadi, jangan hairanlah kalau si isteri atau si suami bermasalah ekzema ni hehehe

Kekalkan kelembapan

Bagi penghidap ekzema, kelembapan boleh hilang dengan mudah dari kulit dan inilah sebenarnya punca kulit mengering dan mengelupas. Simptom-simptom yang selalunya terjadi adalah tompok kelabu keperangan, kegatalan, benjolan kecil dan vesikel yang mengeluarkan cecair dan membentuk kerak, kulit yang menebal serta bersisik.So, penjagaan kulit yang baik sangat diperlukan. Jangan risau, dengan rawatan dan penjagaan yang sesuai, penghidap ekzema boleh menikmati kehidupan berkualiti dan menyertai sebarang aktiviti, baik bersama keluarga, di sekolah atau di pejabat.

Emolien pilihan pelembap terbaik

Jika anda ingin mencari krim bagi menangani masalah eczema, carilah krim yang mengandungi emolien. Emolien adalah pelembap bukan kosmetik yang didatangkan dalam bentuk krim, salap dan losen dan paling penting tidak mempunyai steroid. Ianya membantu melembap dan mencegah rekahan yang sangat-sangat membantu   ketidakselesaan dengan mengurangkan rasa gatal.

krim ajaib herbal blend

 

Mama tak rasa ada ibu-ibu yang sanggup menunggu sehingga 5 tahun untuk eczema hilang kan? Silap-silap boleh stress tau. Jadi jangan tunggu lama untuk bertindak. Ibu si kecil yang mama ceritakan di awal tadi memang bijak dan mama yakin semua ibu di dunia ni pun..Dengan memilih krim ajaib ni, masalah eczema berair anaknya hampir lenyap 100% dalam masa lebih kurang sebulan sahaja!

5 sebab kenapa wajib beli krim ajaib ini sekarang

  1. Krim ini mengandungi emolien yang merupakan pelembap terbaik bagi menangani masalah eczema
  2. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.
  3. Tidak berminyak dan cepat meresap ke dalam kulit seperti krim-krim lain
  4. Tidak mengandungi bahan kimia merbahaya oleh itu sesuai untuk bayi
  5. Hanya RM27.50 penggunaan sehingga 1 tahun!

Mama pasti semua ibu di dunia inginkan anak-anaknya membesar dengan sihat, gembira dan bahagia. Jadi, mengapa masih berfikir lagi? Meh hubungi mama untuk dapatkan krim ajaib ini samada melalui penghantaran melalui pos ataupun penghantaran terus ke kawasan berhampiran mama. Usah biarkan kesengsaraan anda dan si kecil berpanjangan ye. Penyelesaian dah ada di depan mata. Pegang telefon call ja mama.=)

herbal blend multi purpose
Inilah si kecik yang mama cerita tadi..perhatikan keberkesanannya..

herbal blend hilangkan ruam susu

Chop!

Krim ajaib ini bukan sahaja untuk mengurangkan masalah eczema. Boleh juga digunakan untuk…

  • Melembutkan kulit kasar dan tumit pecah
  • Menyelesaikan masalah kulit gatal
  • Menghilangkan parut, termasuk campak dan chiken pox
  • Menghilangkan ruam pada bayi
  • Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
  • Sebagai losyen untuk kegunaan harian

Jika berminat untuk mendapatkan krim ajaib ini @ bertanya tentang harga atau pembelian terus, boleh hubungi:

Dhiya Hussin (SID:1076601)

CALL/SMS/WHATAPP/TELEGRAM : 012-5572559

EMAIL : syainadia@gmail.com

COD : GOMBAK, CHERAS, CYBERJAYA & KAWASAN BERDEKATANNYA =)

“ANDA MENCARI PENDAPATAN YANG HANYA DILAKUKAN DI RUMAH?RUNDINGAN BERSAMA PELANGGAN, ORDER DAN POS JUGA DILAKUKAN HANYA DI RUMAH? JOM BERSAMA-SAMA MAMA MENJANA PENDAPATAN IDAMAN ANDA HANYA DI RUMAH”

JADI AHLI BERSAMA MAMA HARINI!

9026 Total Views 2 Views Today

11 comments for “5 Sebab Kenapa Ibu-Ibu Wajib Standby Krim Super Ajaib Ni di Rumah

  1. February 27, 2015 at 4:19 pm

    ekzema ini memang jadi penyakit yang merungsingkan patutlah sedia krim ini untuk anak tercinta
    islam di dadaku recently posted…Rambu-Rambu DakwahMy Profile

    • February 28, 2015 at 12:15 am

      Sian si kecik tu..sampai tak keruan..sekurang-kurangnya krim ni dpt membantu.

  2. February 28, 2015 at 6:36 am

    krim serba guna ni memang bagus, yang penting satu keluarga boleh guna.
    ikhwan recently posted…Affiliate Panduan Bisnes Baju Kurung Di AshadeeMy Profile

    • February 28, 2015 at 6:45 am

      Jimat dan berkesan hehe

  3. March 2, 2015 at 7:26 pm

    fuhh..

    ada juga krim rare macam ni dijual rupanya ye.
    ohcikgu recently posted…Aliya RINDU ayah ye?My Profile

    • March 2, 2015 at 9:38 pm

      itulah mama pun tak tau dulu

      sekarang wajib ada di rumah hehe

  4. March 4, 2015 at 11:42 am

    wajib ada kat rumah, kadang-kadang bawak dalam beg nak ke mana-mana senang buat standby
    Mak Jemah Jual Vitamin recently posted…3 Syarat Untuk Sperma Yang BerkualitiMy Profile

    • March 4, 2015 at 11:57 am

      Betul tu..standby sentiasa..hehe

  5. March 24, 2015 at 10:12 am

    kesiannya anak kalau kena eczema.. tapi ada juga eczema kerana alahan kan?

    • March 29, 2015 at 4:36 am

      salah satu penyebab juga..tapi..kalau boleh cegah la kan..sian baby.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

CAPTCHA Image
Reload Image