HOTNYA BERSAMA SUAMI |RAMBUT SEKSI

HOTNYA BERSAMA SUAMI |RAMBUT SEKSI Wah!!tajuk yang menarik perhatian kaum adam ni..hehe..rasa nak share berkenaan gaya rambut la harini. Adayang suka gayarambut pendek, ada yang suka berambut panjang. Tau tak, ramai lelaki mengakui wanita berambut pendek tampak lebih seksi, kemas…

ANTIOKSIDAN BENTENG DARI KANSER!

 ANTIOKSIDAN BENTENG DARI KANSER! Assalamualaikum buat pembaca blog dhiya arini..rini teringat seseorang yang meninggal dek kerana kanser ni. Di Malaysia, angka pesakit kanser semakin meningkat. Penyakit ini boleh dihidapi pleh sesiapa saja. Mengikut laporan yang dikeluarkan oleh Majlis Kanser Nasional…

SET BATU KARANG SHAKLEE

setbatu karang shaklee Penyakit batu karang memang seringkali kita dengar. Tapi penyakit BATU karang dalam ginjal agak asing bagi kita. Apa2pun, kedua-dua penyakit ini mengundang bahana yang sama iaitu kesakitan. Bagaimana batu karang terjadi?Apakah PENGERTIAN BATU KARANG ini? Semua sedia maklum…

ARTIS TERKENAL PUN AMALKAN SHAKLEE !!!

ARTIS TERKENAL PUN AMALKAN SHAKLEE !!! Mesti tertanya2 siapa artis tu kan? Siapa lagi kalau bukan aktor tanah air kita yang handsome giler ni…Ashraf Muslim…                     Sebelum ini rahsia kecantikan Ayu Raudhah yang cantik, ayu, comel dan gebu itu heboh diperkatakan dek kerana mengamalkan VIVIX secara konsisten. Kemudian Rita Rudaini pulak memberi…