RIMAS PERUT BUNCIT|SET KURUS LANGSING SHAKLEE

RIMAS PERUT BUNCIT|SET KURUS LANGSING SHAKLEE




“Yang, tadi abang jumpa kawan2 abang masa main futsal..diorang tanya cmna abang buat perut dah tak buncit?”..hehehe..teringat pulak perbualan semalam bila suami dhiya bercerita pasal perut buncit ni..=) Harini nak cerita sikit la cara bagaimana mengecilkan perut buncit dengan cepat..=).

Sebelum itu, masalah perut buncit merupakan masalah paling normal baik kaum adam mahupun bagi kaum hawa. Tapi ianya haruslah dikawal kerana ianya mengundah masalah. Ya la, bayangkan la beli baju, kena cari saiz paling besar..bukan semua kedai jual saiz extra besar..dan kalau ada pun..mesti kurang cantik kan..? Keadaan ini sedikit sebanyak akan mempengaruhi pesona anda untuk bergaya!

Bagi mengatasi masalah perut buncit, syarat paling utama anda mestilah ada disiplin dan motivasi diri tahap tertinggi. Gaya hidup sihat hendaklah sentiasa diamalkan dengan selalu bersenam dan diet seimbang. Selain itu, haaa..apa kata lebihkan pengambilan makanan2 ini, ia dipercayai dapat membantu mengurangkan berat badan sekaligus mengempiskan perut.

5 MAKANAN BANTU MENGECILKAN PERUT BUNCIT DENGAN CEPAT


1) Blueberi bantu bakar lemak

Penggemar BLUEBERI sekalian. Ini salah satu advantage anda! Kajian menunjukkan blueberi dapat membantu membakar lemak pada perut. Buah ini juga boleh mengekalkan kebanyakkan kelebihan nutrisi.


2) Salad tinggi kandungan serat

Mesti terdetik dihati, alamak kena jadi vegetarian la aku lepasni????takla sayang..amalkan makan salad ni sebelum menjamu selera dengan makanan “berselera” di depan mata. Ia sebenarnya cara yang sangat berkesan untuk anda kurangkan pengambilan makanan selepasnya. Pendek kata, anda akan berasa kenyang dan bertenaga.=)


3) Badam bentuk perut lebih menarik

Monounsaturated Fats sangat membantu membakar lemak di perut. Dan sumber terbaik adalah dari badam tau =) Ia jua dipercayai dapat membantu perut kerana mengandugi sumber protein dan serat sayur-sayuran.


4) Salmon bakar kalori

Siapa peminat salmon??? tahniah! Kandungan Omega-3S yang terdapat di dalam ikan salmon sangat bagus untuk tubuh.


5) Amalkan oat untuk sarapan

Jangan sesakali abaikan pengambilan sarapan ye. Tapi janganla amalkan sarapan berkalori tinggi seperti nasi lemak dan roti canai. Ce ubah kepada makanan berasaskan oat. Serat dapat membantu proses penghadaman.
sumber: Mingguan Wanita

Anda dah cuba namun masih gagal untuk memenuhi keperluan yang diingini???Jangan risau..dhiya ada penyelesaiannya!

Ini Set Kurus & Langsing Shaklee bagi membantu anda memiliki berat badan ideal sekaligus sihat dan cantik menawan.

Untuk memastikan impian anda tercapai, anda disarankan untuk mengamalkan pengambilan suplemen yang berfungsi untuk:

BAKAR LEMAK : Bertindak sebagai pemecah & pembakar lemak / kolestrol

Cadangan suplemen : Lecitihin & Omegaguard


BUANG TOKSIK : Membuang toksin di dalam badan dengan baik
Cadangan suplemen : Alfafa & Herblax
* sangat disarankan bagi mereka yang mempunyai masalah untuk membuang air besar


BINA OTOT : Membina kembali otot dan mengelakkan kulit yang menggelebeh

Cadangan suplemen : ESP & Cinch


SET MENGAWAL BERAT BADAN

Jom kita tengok mereka yang dah berjaya..Apa kata mereka:

Ingin jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee. Mudah sahaja salah, klik satu link berikut:

ANDA INGIN ORDER ONLINE SENDIRI SET KURUS SHAKLEE?

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559

email:suplement4us@gmail.com

FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya

 

“INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF KAMI”

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

CAPTCHA Image
Reload Image