HOTNYA BERSAMA SUAMI |RAMBUT SEKSI

HOTNYA BERSAMA SUAMI |RAMBUT SEKSI

Wah!!tajuk yang menarik perhatian kaum adam ni..hehe..rasa nak share berkenaan gaya rambut la harini. Adayang suka gayarambut pendek, ada yang suka berambut panjang. Tau tak, ramai lelaki mengakui wanita berambut pendek tampak lebih seksi, kemas dan bersih. So..isteri2 sekalian..sila ambik perhatian ye…=) Tapi lain pulak bagi wanita, imej berambut pendek ni menjadi pilihan dek kerana mudah untuk diuruskan. Malah golongan wanita berhijab, kebanyakkannya akan memilih gaya rambut pendek.
Sebenarnya kan, tidak kira la gaya rambut pendek ka, gaya rambut pendek sebahu ka jika kena dengan caranya, kecantikan dan keayuan anda akan lebih menyerlah.
Ingin tahu rahsia membuat pilihan gaya rambut yang tepat? Jom baca tips2 ni

PILIHAN GAYA RAMBUT PENDEK YANG HOT

KENALI JENIS RAMBUT

Jika anda berambut kerinting, pastikan juga gayarambut dan potongannya nipis dan rapi. Harus sentiasa merapikan jika rambut semakin panjang,  Jangan sesekali biarkan rambut anda menebal kerana ia akan membuatkan kepala anda tampak besar dan bulat!

SESUAIKAN DENGAN UKURAN KEPALA

Sangat penting untuk keseimbangan secara keseluruhan. Jika kepala anda kecil dan tubuh berlekuk, pastikan juga potongan rambut anda lebih panjang dan bervolume. Jangan terlalu pendek. Tapi, kalau kepala anda besar, gayarambut pendek sangat sesuai.

KELUASAN DAHI

Jika anda mempunyai dahi yang sempit, gaya rambut pendek dan rapi sangat2la sesuai. Jangan beratkan bahagian dahi dengan belahan rambut ke depan. Tapi si dahi luas, belahan rambut ke depan dapat menutup kekurangan. Boleh juga melakukan fringe yang membuatkan anda tampak lebih segar dan awet muda!

BENTUK WAJAH

Anda yang berwajah berbentuk hati, anda sangat BERTUAH!semua gaya potongan rambut sesuai untuk anda. Disarankan gaya potongan rambut pixie iaitu bahagian belakang dan tepi lebih pendek. Ia memberi ilusi wajah lebih panjang. Bagi wanita berbentuk wajah panjang, JANGAN potong rambut terlalu pendek.  Khusus buat yang mempunyai wajah bersegi, cuba gaya girliedi mana potongan hujung rambut sedikit tajam di depan dan telinga tapi sebaik2nya tidak lebih 1cm.
Rambut dah cantik, tapi rambut gugur, berkelulumur, bercabang apa ce? Tu menunjukkan yang rambut anda sangat tidak sihat..kata nak tip top untuk nampak lagi HOT kan?haaa..ni dia produk shaklee untuk rambut.
  • Prosante
  • Zinc
  • Tonic Scalp Treatment

PRODUK SHAKLEE LENGKAP UNTUK RAMBUT

BERKESAN ke??Jom baca sikit TESTI-TESTI ni pulak…
1)

2) 
3) 
4) 

Nak cuba try, dapatkan daripada pengedar sah Shaklee atau lagi senang boleh hubungi dhiya, pengedar sah Shaklee anda sms/whatsapp/telegeram 012-5572559..tggu je dhiya poskan nanti..kalau stay area gombak, sentul, selayang, kepong, cheras, cyberjaya, COD pun boleh! Memang dhiya akan bagi anda free consultation untuk anda tau!

SELAMAT MENCATIKKAN DIRI UNTUK SUAMI TERSAYANG!

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

Untuk sebarang pertanyaan produk, pembelian produk atau pendaftaran sebagai ahli Shaklee, hubungi Dhiya Hussin 012-55725599..call/sms/whatsapp atau email suplement4us@gmail.com

“SHARING  IS CARING”

Truly, 
Dhiya Hussin(SID:1076601)
sms/whatsapp : 012-5572559
email: suplement4us@gmail.com
FB fanpage : Young & Healthy Family Store

“ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH BOLEH DAPAT GAJI MACAM CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!”


0 comments for “HOTNYA BERSAMA SUAMI |RAMBUT SEKSI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

CAPTCHA Image
Reload Image