Kempiskan perut!

Cara kempiskan perut dengan sumber karbohidrat

SE KURUS SHAKLEE
Selamat tengahari semua..tengah menikmati makanan tengahari ke? Ambik karbohidarat ke tak tu bagi yang on diet?Isk! mana boleh ambik karbohidrat ketika berdiet ni..saya tahu mesti ramai yang akan beri respon sebegitu. Ok, untuk menjawab kekeliruaan ni, harini saya kongsikan sumber karbohidrat yang dapat membantu program diet anda sekaligus mendapatkan perut yang kempis.
Ramai yang mengambil keputusan untuk mengelakkan makan berunsurkan karbohidrat tatkala berdiet. Jangan salah faham ye kerana buka semua sumber karbohidrat tidak bagus untuk kesihatan. Kena ingat jugak, karbohidarat masih diperlukan dalam gizi seimbang anda agar ianya dapat membekalkan tenaga setiap hari. Oleh itu, sekiranya anda impikan perut yang kempis dan tubuh langsing menawan segera hentikan pengambilan karbohidrat yang harus dihindari yakni roti putih, gula dan macam-macam lagi.
Kalau macamtu, karbohidrat yang bagaimana boleh diambil? Beberapa jenis sumber karbohidrat yang boleh diambil bagi mengempiskan perut sekaligus mendapatkan bentuk tubuh menawan saya nak kongsi ni. =)
  • Buah beri dan ceri biarpun mengandungi karbohidrat namun indeks glisemik (GI) yang dicatatkan perlu diambil dengan teliti. Makanan yang mempunyai GI yang tinggi berupaya membuatkan tubuh bertindak balas dengan lebih agresif terhadap karbohidrat sekaligus meningkatkan paras insulin yang sebabkan tubuh menyerap lebih banyakl lemak. Jadi, amalkan pengambilan karbohidrat yang mempunyai GI yang rendah seperti buah beri, ceri, strawberi, blueberi dan blackberry. Buah-buahan ni kaya dengan antioksidan jugak tau. Bukan saja dapat membantu menurunkan berat badan dan mengekalkan kesegaran tubuh, anda juga awet muda!Nak tau satu lagi sumber yang mempunyai GI yang rendah?KLIK DISINI.
  • Roti bijirin gandum adalah sejenih roti gandum yang sangat bagus untuk kesihatan, bukannya roti putih ye. Roti bijirin gandum seperti ini membekalan karbohidrat yang baik sehinggakan pengambilan 2 keping roti ini sudah cukup memberi lapan garam protein serta enam gram serat kepada tubuh!
HERBLAX SHAKLEE KEMPISKAN PERUT
Inilah qoinoa yang saya ceritakan
  • Amalkan juga pengambilan Quinoa. Pasti ramai yang tak tau apa itu Quinoa? Ia adalah sejenis rumput dengan biji yang kecil dan bulat, berwarna coklat muda atau merah. Sukar ditemui tetapi ianya kaya dengan karbohidrat yang rendah GI dan protein. Terdapat kajian yang menunjukkan quinoa adalah biji-bijian yang menjadi sumber karbohidrat serta asid amino paling baik berbading biji-bijian lain.
  • Kekacang my favorite one! Rasanya semua orang tahu mengenai khasiat yang terkandung dalam kacang ni. Sangat sesuai untuk yang sedang berdiet, kacang juga bagus untuk mengekalkan tahap kesihatan agat berada di tahap yang baik. Beberapa pengkaji juga bersetuju yang kacang adalah makanan yang kaya dengan karbohidrat baik dan zat protein selain tinggi kandungan serat. Yang pastinya GI adalah rendah!Nak gizi seimbang dalam diet anda?campur nasi(1 genggam sahaja) dan kekacang yang menjadikan gizi protein terbaik serta asid amino yang anda telah penuhi.Tapi risau naik jerawat ke..?takpe Set Kulit Jerawat Shaklee kan ada =)

KESIHATAN TIADA GALANG GANTI. DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! 

JANGAN PICIT DI BAWAH!!!
ESP SHAKLEE MUDAH KURUS
NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
—–> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <—–

Mudah sahaja, klik link-link berikut:
DAFTAR SHAKLEE SECARA PERCUMA 

Jika anda ingin membeli produk Shaklee ataupun memerlukan COD sebarang produk Shaklee di area GOMBAK, SENTUL, SELAYANG, KEPONG, UIA, CHERAS DAN CYBERJAYA..boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda tinggal di luar kawasan yang membolehkan saya COD, jangan gusar saya boleh pos ke alamat anda. Poslaju ka ada =) Yang penting rebutlah peluang untuk mendapatkan supplemen dan vitamin hebat ini HARINI!!! Konsultasi PERCUMA dan TIPS ISTIMEWA dengan setiap pembelian bersama saya SPECIAL untuk anda!

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya


ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN?GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

5 comments for “Kempiskan perut!

  1. October 17, 2014 at 5:14 am

    Kini nak kurus mudah je, nak atau tak je.

  2. October 17, 2014 at 5:39 am

    Wah, info best ni Dhiya..Thanx sharing..Moga dpt membantu bg org yang nak slim..^_^

    • October 26, 2014 at 12:47 am

      orang nak slim memang kena tau info penting ni hehe

  3. October 18, 2014 at 1:15 pm

    Seronok saya lepas bersalin pun perut tetap kempis macam anak dara. Alhamdulillah thanks shaklee! 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

CAPTCHA Image
Reload Image